.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدی‌نژاد با مردم گفت‌وگو می‌کند

رئیس‌جمهور کشورمان برای ارائه چهارمین گزارش خود از عملکرد 8 ساله دولت، شامگاه یکشنبه به صورت زنده از طریق تلویزیون و رادیو با مردم گفت‌وگو خواهد کرد.

به گزارششمال نیوز به نقل از ایسنا، هموطنان می‌توانند اظهارات محمود احمدی‌نژاد را پس از خبر سراسری ساعت 21 و پخش سریال، از شبکه اول سیما به صورت زنده مشاهده کنند.

رئیس قوه مجریه در این گفت‌وگو به ارائه چهارمین گزارش از عملکرد دولت در بخش‌های گوناگون و همچنین جزئیات برخی از اولین کارهای مهم و اثرگذار در کشور طی دولت‌های نهم و دهم خواهد پرداخت.

وی 12 تیرماه سال جاری از طریق گفت‌وگوی زنده تلویزیونی اولین گزارش، در جمع مدیران صدا و سیما دومین گزارش و در دیدار کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب سومین گزارش خود را از عملکرد دولت طی 8 سال اخیر ارائه کرد.

احتمال می‌رود این آخرین گفت‌وگوی تلویزیونی احمدی‌نژاد با مردم باشد.

 این گفت‌وگو به صورت مستقیم از شبکه رادیویی ایران نیز پخش خواهد شد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 مرداد 1392
چرا این اقا دست از سر مردم برنمیداره
دیگه چه گزارشیه که میخواهد بدهد.مردم که بدبخت شدند .کارگران که اخراج شدند سهام عدالت که کسی نگرفت پول نفت که بر سر سفره های مردم نیامد هیچ ان چیزهایی هم که قبلا داشتیم از دست دادیم مثل گوشت مرغ حبوبات .پسته که از سر سفره عید مون رفت زولبیا که از سر سفره افطارمون رفت .پراید 7 میلیونی شده 17 میلیون.خیلی از مریضا که دارو بهشون نرسید از دنیا رفتند.دیگه چه گزارشی مونده که می خواهد بدهد.نمیدونم چرا این اقا دست از سرما برنمیداره.مسکن مهر ساری ثبت نام کردیم الان هشت ساله پول ما رو گرفتند معلوم نیست پیش چه کسی بریم.جناب اقای احمدی نژاد لطفا اروم برو دیگه .خسته شدیم ازت. شمال نیوز تو رو خدا حذف نکن .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.113 seconds.